Klacht: Nadat t-mobile miijn toestel is kwijtgeraakt. heb ik na 2 maanden nog steeds geen nieuwe

op 04 oktober 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nadat T-Mobile niet op mijn klacht heeft gereageerd en na het laten kwijtraken van mijn toestel, heb ik na 2 maanden nog steeds geen telefoon. Daarom heb ik de onderstaande mail geschreven.
Ik bene een prepaid gebruiker(dus het ingangsdatum klopt niet)

Beste medewerker van T-Mobile,

Als het goed is kunt u alles over mijn klacht lezen onder de gegevens van mijn zoon. Mijn zoon Alex Avagyan (15 jaar oud) is  een prepaid klant bij jullie en zijn mobiele nummer is 0641608255. Omdat wij zeer ontevreden zijn over hoe word omgegaan met onze gegevens, eigendom, klantenservice en ingediende klacht, hebben we besloten om onze klacht nu schriftelijk in te dienen.
Op 5 augustus heeft hij samen met zijn vader zijn mob.tel. naar de T-Mobile shop op de Hoogstraat in Rotterdam gebracht en ter reparatie afgegeven. Deze viel nog onder garantie. Het gaat om LG G4 met IMEI nummer 359872064923633. Deze zou opgestuurd worden en wij zouden binnen paar weken wat te horen krijgen. Zijn toestel zou gemaakt worden of zou hij een nieuwe toestel krijgen. Hier zijn alle problemen begonnen. Op de vestiging is een verkeerde Repaircase bon uitgeprint en meegegeven. Op andere vestiging heeft andere klant de Repaircase bon van mijn zoon gehad. Dus voor de duidelijkheid, op de vestiging in Alphen aan de Rijn heeft iemand de bevestiging T-Mobile Repaircase ontvangen van mijn zoon. Na twee weken kwamen we naar de shop op de Hoogstraat om te vragen waar het bericht blijft dat mijn zoon zijn mobiel mag ophalen, want tel kregen we niet veel info. Moest uitgezocht worden. Wij zouden op vakantie gaan voor een week en was voor ons zeer belangrijk dat mijn zoon daar een mobile telefoon zou hebben en bereikbaar zou zijn. Op de shop vertelden uw collega’s dat we langer moesten wachten en dat er nog geen nieuws is. Er is ook geen vervangende toestel aangeboden. Natuurlijk zonder toestel op vakantie gegaan en het eerste wat we gedaan hebben na de vakantie weer langs de shop gaan. Dit keer na heel uitzoek werk werd verteld dat er een fout is gemaakt en dat zijn toestel naar Alphen aan de Rijn is verzonden en niet naar de Hoogstraat. Wij moesten weer een week wachten en volgende week weer terug komen. Mijn man was inmiddels zeer geïrriteerd en mijn zoon zeer teleurgesteld dat hij weer zijn toestel niet mee heeft gekregen. Hij is 15 en zit op middelbare school. Hij fietst 1,5 uur per dag en moet altijd kunnen bellen en gebeld worden. Ik kon mijn oren niet geloven toen ik hoorde dat er weer iets niet goed is gegaan.
Inmiddels heeft uw collega op de shop een klacht aangemaakt en ons verteld dat we beter ook telefonisch een klacht kunnen indienen, omdat hij zelf niet veel mag beslissen. Hij zou wat  beltegoed compensatie geven, wat wij echt belachelijk vinden. Compensatie is iets waarmee jullie je klanten moeten compenseren en niet beltegoed geven en gebelde minuten weer in de zak van T-Mobile steken.  T-Mobile verdient zelf aan zijn gegeven compensatie. Mijn man en ik zijn zeer goede klanten van T-Mobile en hadden nooit verwacht dit mee te maken. Wij hebben zelfs voor onze kinderen T-Mobile prepaid gekocht met de gedachte als ze wat ouder zijn ook een T-Mobile abonnement af te sluiten. U zult denk ik wel begrijpen dat we nu heel erg twijfelen om het te gaan doen. Toch nog tel een klacht ingediend, waarbij verteld is dat we beter naar de shop kunnen gaan.
Wij zijn een week verder en we gaan weer naar de shop op de Hoogstraat. Daar krijgen we te horen dat jullie het mobieltje van Alex kwijt zijn en mogelijk aan een andere klant meegegeven. Wij moesten weer wachten, daarna nog een keer langs moeten gaan om te horen dat jullie het echt niet kunnen vinden en dat hij een andere toestel mag uitkiezen ( LET OP !!! GEEN NIEUWE!!!, terwijl zijn toestel nog onder garantie viel en hij een nieuwe mee zou moeten krijgen. Dit is echt belachelijk!!! ). Nou ongewild toch vrede ermee geprobeerd te sluiten en een keuze gemaakt voor een ZWARTE Samsung Galaxy S6. Dit was in ieder geval de bedoekling. U raad het haal vorige week vrijdag na het ontvangen van het mailtje weer naar de shop geweest om de toestel op te halen. 6 á 7 bezoeken verder, waarbij we elke keer 90 km af moesten leggen ( heen en terug ) en rond € 5  parkeerkosten betaald te hebben tijdens elke bezoek komen we bij de shop op de Lijnbaan en u raad het al, er ligt een goud kleurige toestel op mijn zoon te wachten en uiteraard geen zwarte zoals belooft was. Nu hebben we weer een bon meegekregen en moeten weer op een bericht wachten om de vervangende toestel op te halen.
U begrijpt hoop ik dat wij dit echt zat zijn en NU een oplossing willen hebben. Ik probeer me zacht uit te drukken, geloof me en zoek ook geen sociaal media op. Ik ben zelf klachten coördinator bij een zeer grote organisatie en heb geprobeerd zoveel mogelijk begrip voor deze situatie te tonen. Maar dit gaat echt te ver. Zo gaat u toch niet om met klanten. Wij zijn nu echt hier klaar mee. Wij verwachten dat Alex op de shop een nieuwe toestel mag uitzoeken en eisen een compensatie voor alle bovenstaande (en niet in de vorm van beltegoed). Wij gaan geen genoegen nemen met een gebruikte/ gerepareerde toestel. Genoeg is genoeg.
Het is nu echt tijd dat uw leidinggevende zijn verantwoordelijkheid neemt en juiste keuzes maakt. Binnen twee dagen verwacht ik een mail van u waarin staat wat de compensatie is en wanneer we gewoon een toestel op kunnen halen uit de voorraad van de shop en niet anders.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Fam. Avagyan

Wanneer ik een nieuw toestel en een fatsoenlijke compensatie krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex Avagyan