Klacht: nachtelijk hondengeblaf op spooremplacement Weert

op 03 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Regelmatig worden wij in onze nachtrust gestoord doordat een beveiliger een hond bij zich heeft die voortdurend blijft blaffen , terwijl er niets aan de hand is.
Het geblaf duurt soms wel een half uur lang en dat met grote regelmaat de hele nacht door.

Als die beveiliger zijn hond onder appèl houdt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 27 februari 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte heer Kooijmans,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 2 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U laat ons weten dat u hinder ondervindt door nachtelijk hondengeblaf op spooremplacement Weert. Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Onze excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en doorgegeven aan de locatie beheerder van het station in Weert. Dit met het verzoek de beveiliging hier op aan te spreken. Ondanks het feit dat de verdere procedure intern zal worden afgehandeld gaan wij ervan uit dat u hier vertrouwen in heeft.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice.

Heeft op 27 februari 2017 om 19:49 geantwoord

De locatiebeheerder van het station in Weert is zeker tijdens de nachtelijke uren niet aanwezig en kan alles zijn gangetje gaan. We slapen al 15 jaren met open ramen en horen dus alles veel beter dan buren die met de ramen gesloten slapen. De bewaker komt steeds rond 22.30 uur maar is ook om 04.00 uur nog aanwezig met de nodige overlast. De beheerder zal ook zelf moeten constateren wat er bepaalde avonden/nachten gebeurt.

Reactie van de melder van de klacht U.Kooijmans

1 jaar geleden - Zie hierboven

Alle klachten die gemeld zijn door U.Kooijmans