Klacht: Nachtbus waalwijk

op 29 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben met koningsnacht met de nachtbus naar huis gegaan. (Tilburg- waalwijk). Het was er zo druk in de bus dat mensen bij elkaar op schoot moesten zitten voordat de bus kon rijden. De bus was ook veelste klein! Bij violia reden ze altijd met een grote bus naar waalwijk toe. Mensen hadden op de stop knop gedrukt voor het busstation loon op zand. De bus reed gewoon kei hard door waardoor mensen die in loon op zand moesten zijn vanuit de horst Kaatsheuvel naar Loon op Zand moesten lopen wat geen doen is op een hele donkere weg. Ik vind dat de veiligheid van reizigers bovenaan moet staan, van dinsdag op woensdag heb ik daar niks van gezien, de bussen worden zo vol gepropt dat er eigenlijk niemand uit kan. Ik hoop dat hier een oplossing voor kan komen.

Ik ben tevreden als er grote bussen ingezet kunnen worden voor de nachtbus. Van tilburg naar Waalwijk.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Daphne, Wat jammer om te lezen dat de bus zo vol was dat er zelfs mensen bij elkaar op schoot moesten. Dat klinkt niet als een veilige situatie. Kun je me aangeven hoe laat je met de nachtbus ging en welk lijnnummer deze had? Dan ga ik je bericht namelijk doorsturen zodat dit intern besproken kan worden. Ook kan er dan ge?valueerd worden zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoor graag nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 12:46 geantwoord

Wat jammer om te lezen dat de bus zo vol was dat er zelfs mensen bij elkaar op schoot moesten. Dat klinkt niet als een veilige situatie. Kun je me aangeven hoe laat je met de nachtbus ging en welk lijnnummer deze had? Dan ga ik je bericht namelijk doorsturen zodat dit intern besproken kan worden. Ook kan er dan geëvalueerd worden zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Gevraagde informatie vooralsnog niet gekregen. Daarom wordt deze klacht afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne300892