Klacht: Nachtbus Tilburg richting Waalwijk

op 27 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenavond, koningsnacht stonden mijn vrienden en ik te wachten op een bus van Tilburg (Interpolis) naar Waalwijk die volgens het internet zou verschijnen om 02:15. Wij kozen bewust niet voor de laatste bus van 03:00 omdat deze vaak redelijk vol zit. Wij waren aanwezig voor 02:00 en er is geen bus op komen dagen. We besloten te wachten op de bus van 03:00. In de tussentijd nam het aantal op de bus wachtende mensen sterk toe. Op het moment dat er 1 bus richting Waalwijk aankwam, wist iedereen dat het niet mogelijk was om met zn allen erin te passen. Dit had tot gevolg dat mensen op een agressieve manier probeerden in de bus terecht te komen, waarbij een aantal vrienden van me gewond zijn geraakt. De overvolle bus had voor oa ons en een groot aantal andere mensen geen plaats en er werd ons verteld dat er eventueel (!) een eerst volgende extra bus zou worden ingezet die er om 04:15 zou moeten zijn. De enige oplossing was dan ook een taxi bellen…

Wanneer de regeling, aangegeven op internet, klopt en de bus verschijnt op het aangegeven tijdstip. Hierbij komt natuurlijk dat er voldoende plaats moet zijn voor alle reizigers.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 april 2016 om 20:55 geantwoord

Hallo Sharon,

Jammer om te lezen dat het afgelopen nacht niet goed is gegaan met de Nightliners in Tilburg. Onze excuses daarvoor. Ik stuur je klacht door naar de betrokken personen in de regio zodat zij hier naar gaan kijken en dit meenemen in de evaluatie van Koningsnacht voor volgend jaar.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SharonvdSteenoven