Klacht: Nachtbus breda tilburg

op 25 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb vanacht gebruikk gemaakt van de nachtbus vanaf Breda station naar Tilburg station. Allereerst wil ik mededelen dat de chauffeur erg onvriendelijk was, hij zei geen gedag of iets. Daarna moesten we betalen voor de bus, maar hij zei niets over een bedrag of manier van betalen. Mijn vriendin betaalde contant, dat was ineens 8 euro, wat ik al heel veel vond. Toen dacht ik opeens, nadat zij al betaald had, dat het met OV goedkoper zou zijn. Op 9292 app stond dat het met korting (studentenov) 5.28 euro zou zijn. Dit bleek echter niet het geval. Toen ik uitcheckte ging er 10 euro van mijn ovkaart vanaf. Hoe kan het dat het op 9292 verkeerd staat, dat een ovkaart duurder is dan een kaartje en dat de buschauffeur mij niet inlichtte over dat het met het ov duurder is. Ik vind het belachelijk hoe het is afgehandeld en verwacht dat het teveel betaalde bedrag terug betaald wordt. Graag zie ik u reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Maika Bikker

Ik ben tevreden wanneer het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort en ik uitleg krijg over deze vreemde situatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 juni 2017 om 13:52 geantwoord

Beste Mbikker,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Ik heb de reishistorie bekeken aan de hand van het OV-chipkaartnummer. Volgens deze gegevens is er om 03.14 ingecheckt op het station in Dordrecht en om 03.50 uur uitgecheckt in Tilburg.

In je klacht staat echter een andere reis beschreven. Waarschijnlijk is er bij het in- en uitchecken iets niet goed gegaan. Ik adviseer je om het contactformulier op onze website in te vullen: https://bit.ly/2aSlk6X. Wil je daarbij nogmaals het OV-chipkaartnummer doorgeven?

Via het contactformulier kunnen wij het teveel betaalde bedrag eventueel terugstorten.

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mbikker