Klacht: nachtbus

op 19 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

hallo, ik vind het ontzettend jammer dat de nachtbus van Maastricht naar gulpen niet doorrijd naar Vaals. Na 23.00 komt er geen enkele bus in vaals en dit zorgt ervoor dat vooral jongeren die op stap willen gaan zo alleen naar Aachen kunnen. dit is ontzettend jammer!

als de nachtbus door kan rijden naar vaals

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 augustus 2017 om 21:15 geantwoord

Beste Carlos08,

Jammer om te lezen dat er na 23:00 uur geen bus meer in Vaals komt. Maar helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Overigens streven wij er wel naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Ik heb dan ook jouw klacht doorgestuurd naar de vervoerdeskundige in de regio met het verzoek jouw feedback ter evaluatie mee te nemen. Ik stel het op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw reiservaring.

^MR
Webcareteam Arriva