Klacht: naar betaling geen goudstatven ontvangen

op 18 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb voor het spelletje Farm Heros goudstaven gekocht voor 10 euro. het geld is overgemaakt maar ik heb geen goudstaven ontvangen om verder te spelen. dat is nu all twee keer gebeurt

of geld terugboeken of alsnog de goudstaven ontvangen..... twee keer 10 euro

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

3 maanden geleden - Beste Susanne, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Beste Susanne,

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen op deze eerdere conversatie van juni. Ik hoor het graag als u meer vragen heeft over deze situatie of als u nog andere vragen heeft. In de toekomst kunt u ook contact met ons opnemen via support@adyen.com

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door susanneromer