Klacht: Naamswijziging en kosten

op 02 augustus 2017 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Op Schiphol kwam ik erachter dat ik de naam van mijn vriendin verkeerd had doorgegeven. Hierdoor werden er extra kosten in rekening gebracht. Ik kon hier nog begrip voor opbrengen. Daar ik via vakantiediscounter nog een vakantie had geboekt over 4 maanden, heb ik meteen contact opgenomen om te voorkomen dat er over 4 maanden wederom kosten kwamen. Men wilde niet coulant zijn, ondanks dat er nog geen tickets of niets was gedrukt, ik moest gewoon weer betalen of de reis annuleren (en 600 euro kwijt). Ik heb een klacht ingediend en men stuurde mij een mail met verkeerde aanhef. Ze maakten dus dezelfde fout als ik heb gedaan bij het bestellen van de vakantie, zo menselijk zijn fouten en dat toont des te meer aan dat het kan gebeuren. Men is onverbiddelijk en is liever klanten kwijt (zo schreef men) dan de 15 euro door de vingers te zien.

Ik boekte al mijn vakanties via de vakantiediscounter, maar nu niet meer. Mijn ouders zouden net boeken, die heb ik kunnen waarschuwen en die hebben geboekt bij de concurrent. Ook een zwager en neef gaan nooit meer boeken. Via facebook waarschuw ik zoveel mogelijk mensen. Ze zullen niet wakker liggen van een paar gemiste vakanties, maar ik blijf zoveel mogelijk mensen waarschuwen, ze zijn nu zeker 8 boekingen misgelopen en ik maak er een persoonlijke missie van om dit uit te breiden.

In de algemene voorwaarden stond overigens niets over deze kosten, heb hier schermafdrukken van gemaakt, omdat de helft van die voorwaarden niet leesbaar was, de site werkte niet goed (nu wel).

De gemaakte kosten alsnog vergoeden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lighted