Klacht: Naamketting

Beetle36 op 31 december 2019 over Lucardi in de categorie Juweliers

Mijn dochter was haar naamketting kwijt en kom hem nergens meer vinden. Haar zusje had toen als verrassing een nieuwe voor haar besteld.Dit was op zondag laat in de middag. Ondertussen had mijn andere dochter haar kamer eens goed opgeruimd en daarbij vond ze haar ketting weer terug. Dus meteen naar Lucardi gegaan ( ze openen op maandag om 12 uur) om deze bestelling te annuleren. Dit kon niet meer omdat ie volgens hun al was doorgezet en als het eenmaal bij de leveranciers was dan kon de bestelling niet meer geannuleerd worden.Mijn man heeft gebeld met de klantenservice of dat ze niet naar de leverancier konden bellen of mailen om deze te annuleren ( tussen kerst en oud en nieuw werken ze daar niet) maar er werd geen moeite ondernomen om dit op te lossen. We moeten er wel 2 a 3 weken op wachten.we willen geen geld terug maar een tegoedbon zodat er iets anders kan worden uitgezocht. Wat we ook aandragen..de klantenservice werkt niet mee en denkt niet in oplossingen voor de klant.SLECHtE SERVICE.

Als de bestelling geannuleerd kan worden en een tegoedbon wordt gegeven om iets anders uit te zoeken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beetle36