Klacht: Naam niet juist bij booking en prioriteit niet gelukt bij terugvlucht

op 12 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had geboekt voor mijn vriendin zij heet met haar roepnaam Sandra maar vlgs haar ID Allasandra. werd bij de heenreis veranderd door hun en op onze vakantie bestemming heb ik dat bij mijn account gecontroleerd. Dacht dus is oke nu . Bij de terug reis van Alicante naar Eindhoven vond men van niet..ze had opnieuw ingechekt moeten worden ..dat wist ik niet bam 50,00. Buiten dat bijna de vergissing gemaakt met koffers boeken . Je gaat er van uit dat als je vertekt met een koffer dat je er ook mee terugkomt. niet dus..!! We hadden ook prioriteit ..heenreis perfect..terug reis even…totdat de bus kwam die je naar het vliegtuig brengt ..iedereen in de bus ..de 10 mensen met prioriteit zaten niet meer vooraan om als eerste het vliegtuig in te kunnen..gevolg..wachten..Slordig. Maar we betaalde er wel voor .

die 50,00 terug . Hele onduidelijke site zeer lastig om zaken te wijzigen dat gaf het personeel in Allicante toe !!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul3361