Klacht: Naam luchthaven Weeze

Mbulters op 11 november 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben een vlucht geboekt over luchthaven Düsseldorf (Weeze). Omdat er op de ticket geen adres vermeld stond en wij beiden niet bekend zijn met deze luchthaven hebben wij via onze TomTom luchthaven Düsseldorf ingetoetst. Eenmaal bij aankomst bleek dat wij op de verkeerde luchthaven stonden. Wij moesten naar Weeze. Omdat dit niet bepaald in de buurt ligt en daardoor geen tijd mee beschikbaar was om via de pendelbus onze auto op te halen, waren wij genoodzaakt om een met een taxi naar Weeze te rijden. Gelukkig waren wij net op tijd voor het sluiten van de gate.
Tot onze verbazing is op luchthaven Weeze nergens te lezen dat het om luchthaven Düsseldorf gaat. Er is geen enkele connectie.
Bij navraag blijkt het erg vaak voor te komen dat mensen baar Düsseldorf gaan terwijl de vlucht vanuit Weeze vertrekt.

Als er een adres op de vliegtickets vermeld wordt en de naam Düsseldorf verdwijnt. Düsseldorf is een andere luchthaven.
Een vergoeding van de gemaakte taxi kosten zou ook prettig zijn (175 euro)

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door