Klacht: naad aan voorkant poot

op 14 augustus 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

wij hebben bij het filiaal in Capelle aan den IJssel een dressoir gekocht met ordernummer 656331 factuurdatum 31-03-2016. Nu gaat er een flinke naad ontstaan aan de rechter bovenkant. zie foto

Gewenste Oplossing:

Wanneer naad niet meer zichtbaar is en weg blijft

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

11 maanden geleden - Goedemorgen, Heeft u de klacht al ingediend via https://www.prontowonen.nl/service/index/form/? Dan neemt de betreffende winkel of All in House B.V. contact met u op. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door ineke1960