Klacht: Na weken wachten nog steeds geen abonnement, maar wel moeten betalen.

op 08 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 24 mei 2016 heb ik mij (helaas) aangesloten bij Tele2. Tijdens het afsluiten van een contract kon ik kiezen voor nummerbehoud, wat ik heb gedaan. Er stond toen alleen niet bij dat ik enorm lang moest wachten voordat ik daadwerkelijk mijn nieuwe abonnement zou kunnen gebruiken. À fijn, ik bellen naar de klantenservice, daar vertellen ze mij dat het uiterlijk twee weken zou duren. Ik was nog steeds kwaad, maar goed twee weken is te doen. Een dag voordat de twee weken erop zouden zitten, kreeg ik een sms met daarin; morgen voor 09.00 gaan wij uw nummer overnemen en vanaf dan kunt u uw abonnement gebruiken. Aan het einde van de dag rond 17.00 had ik nog steeds geen service en was ik dus nog steeds niet bereikbaar op mijn nieuwe simkaart, maar ondertussen was sinds die ochtend mijn oude simkaart van Vodafone dus al wel gedeactiveerd. Nu moet ik voor mijn werk ten alle tijden bereikbaar zijn en ondertussen was ik dus al de hele dag niet bereikbaar. Dus thuis, uit het werk, bel ik weer naar de klantenservice, de mevrouw die ik aan de lijn krijg vertelt mij, dat ze het allemaal erg spijtig voor mij vind, maar dat ik waarschijnlijk door een technische fout minimaal 15 werkdagen moet wachten tot mijn simkaart geactiveerd wordt. Dus, dan heb ik al een maand mijn abonnement, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt.. En toch krijg ik straks een factuur van de kosten van deze maand. Wanneer ik dat tegen de klantenservicemedewerker zeg, vind ze het nog steeds heel spijtig, maar ze kan er verder niks aan veranderen. Ontzettend bedankt Tele2! Ik heb nog geen eens gebruik gemaakt van mijn abonnement en ik heb nu al spijt dat ik me aangesloten heb.

Ik ben tevreden wanneer mijn abonnement vandaag nog geactiveerd wordt, ik geen abonnementskosten voor deze maand hoef te betalen en ik een tegemoetkoming krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silkeprocee