Klacht: na weigering bij de deur van concert geen geld terug

op 25 juli 2017 over Seatwave in de categorie Kaartenverkoop

In oktober 2016 heb ik 2 kaartjes (via seatwave van een andere verkoper) voor het concert The 1975 gekocht voor januari 2017.
Dit concert werd opgeschoven naar juni 2017. Vanwege vakantie moesten wij onze kaartjes verkopen (ook weer via seatwave).
Na het concert bleken onze kopers geweigerd te zijn aan de deur omdat er een andere naam op de kaartjes stond.
Volgens de site van seatwave had dit geen invloed en kon degene met de kaartjes gewoon naar binnen.
Hierdoor werd ik niet voor mijn verkoop uitbetaald.
Ik moest hiervoor contact opnemen met seatwave in Engeland.
Zij zouden het bedrag wat ik in oktober betaald had aan mij terugstorten. Zij bleken dus (aaneen screenshot te zien) een bedrag (niet wat ik betaald had) aan een creditcard, ook onder een andere naam, geretourneerd te hebben, terwijl ik met ideal betaald had.
Deze gegevens had ik allemaal doorgestuurd, zij konden alles terugvinden onder het ordernummer.
Nu heb ik vorige week al gemaild dat dit allemaal niet klopt en nu wordt er al meer dan een week niet meer gereageerd op mijn mail

Ik ben pas tevreden als ik mijn bedrag van €132.93 terug gestort heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Seatwave

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Seatwave nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Bruinsma