Klacht: Na verhuizing geen internet en tv voor twee maanden.

op 04 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Beste meneer/mevrouw,

Een maand voordat ik ging verhuizen heb ik dit telefonisch doorgegeven aan NLEx. Dit was begin mei. Aan de telefoon werd doorgegeven dat ik na drie weken internet in het nieuwe huis zou krijgen. Op het moment dat ik mijn alles in één pakket wilde aansluiten in mijn nieuwe huis kreeg ik een rood service lampje. NLEx gaf aan dat zij dit doorgegeven hadden aan KPN en dat hier een storing was en dat zij hier niks aan konden doen. Toen heb ik KPN gebeld. Zij gaven aan dat de storing nooit twee maanden kan duren. Bijna dagelijks heb ik met NLEx gebeld die aangaven dat het niet aan hen lag. Pas na twee maanden komt NLEx met de oplossing om anders wel een monteur langs te sturen. De service van NLEx is erg slecht. Hierdoor heb ik mijn abonnement opgezegd en stap ik over naar een andere provider. Aangezien ik twee maanden wel betaald heb maar niks heb ontvangen verwacht ik dan ook dan NLEx contact met mij opneemt en deze maanden aan mijn terugbetaald.

Shamiala Gulshan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Gulshan, Op basis van de door u doorgegeven adresgegevens hebben wij helaas geen dossier kunnen achterhalen. Wij verzoeken u om de juiste gegevens door te geven zodat wij uw klacht kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, NLE Klachtafhandeling

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 10 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Gulshan,

Op 5 juli 2017 hebben wij u gevraagd om de juiste adresgegevens door te geven, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Helaas hebben wij op ons bericht geen reactie mogen ontvangen.

Omdat wij niet beschikken over de juiste klantgegevens, kunnen wij niet overgaan tot het behandelen van uw klacht.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Sgulshan