Klacht: Na update windows 10 werkt dongel niet meer

op 01 augustus 2017 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Na update naar windows 10 werkte onze dongel ineens niet meer, naar de comp. winkel maar ligt aan de dongel volgens de winkel. rekening gekregen van 50.- euro incl. KPN gebeld en volgens de medewerker moet het gewoon werken op windows 10, dus niet.. naar de KPN winkel dan maar op mijn vrije zaterdag..ja mevr. dit is wel ouderwets u moet een wifi station kopen bij media markt..wat ik maar gedaan heb.
Ik heb een maand zonder internet gezeten en gebruik een dongel omdat ik op een schip woon en geen wal aansluiting heb. De dongel is hiervoor aangeschaft en heeft het prima gedaa. ik vind dit valse voorlicht dat het werkt op windows 10, dus niet! Als ik dit geweten had had ik mijn laptop op windows 8 laten staan en de update niet uitgevoerd. ik ben nu heel veel tijd en geld kwijt, een maand zonder internet en bovendien valse voorlichting.

Graag duidelijke informatie en werknemers aan de telefoon niet zomaar wat laten zeggen.
Ik zou het op prijs stellen als u de kosten van de computerwinkel zou vergoeden of een korting (bijv. 1 maand gratis internet).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door movanderende@gmail.com