Klacht: Na twaalf dagen geen levering op binnen 24 uur geleverd artikel, slecht contact klanten service, slechte en trage communicatie

op 25 mei 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

13-05 voor 60,- (!) billendoekje besteld op kruidvat webshop. Deze zouden binnen 24 uur geleved worden.

Na een week geen levering en geen informatie. Ik kon alleen zien er wel een trackingnummer was maar dat deze niet aan de postmaatschappij is aangeboden.

Contact gezocht met klantservice en kreeg een werkelijk onzinnige chatbot.

Klantenservice telefonisch proberen te bereiken, na een kwartier in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbroken.

Volgende dag weer gebeld en een medewerkster aan de lijn gekregen . Er zou een intern onderzoek worden uitgezet.

Vandaag 25-05 wederom Klantenservice gebeld. Het kon tot twee weken (!)duren voordat er een antwoord zou komen. Antwoord dat ze binnen het systeem niets kon veranderen. Dit is echt een dooddoener, dan pak je een telefoon en los je het op!

Dat er af en toe iets foutgaat kan ik accepteren maar LOS HET OP!. Voorstel gedaan om de bestelling opnieuw te verzenden, zou het in 24 uur opgelost zijn was ook niet mogelijk.

Samenvattend, dit was een bedroevende ervaring en een leerproces.

Geïnformeerd worden bij vertraagde levering, een bereikbare klantenservice, levering van de bestelde goederen binnen de afgesproken levertijd. Een klantenservice die
adequaat service kan bieden, niet een telefoniste die zich verschuilt achter het systeem kan niet ... blablavbla.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dwapstra