Klacht: na retourneren geen geld terug en geen reactie

op 13 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb drie weken geleden twee boeken retour gestuurd. waarop twee dagen later de boeken ontvangen waren . Dit heb ik namelijk kunnen checken via post nl.
Een week later krijg ik pas de creditfactuur waarna ik nog een halve week gewacht heb maar eens een mail gestuurd heb vanwege dat ik meer als een uur heb proberen te bellen en steeds de melding van hun kreeg dat het erg druk was. Hierop kreeg ik nog een credit factuur en geen reactie op mijn mail. We zijn inmiddels weer een dikke week verder en nog altijd geen geld op de rekening. Weer een mail gestuurd en ook hier weer geen reactie

Dat het geld van de twee boeken op mijn rekening gestort word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 september 2016 om 16:16 geantwoord

Heeft op 22 september 2016 om 21:54 geantwoord

Wat ik krijg voor informatie zijn de standaard dingen.Maar ik wist niet dat 5 a 10 dagen bij jullie een maand is.

Alle klachten die gemeld zijn door sanne.westheim