Klacht: Na retour geen reactie en geld terug

op 19 september 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden mijn pakket terug gestuurd. Op 26 augustus is het binnen gekomen bij lots of goodies, ik heb een retour mail verstuurd en kreeg geen reactie. Na 2 weken mailen ze dat ze de track and trace gaan controleren. Is niet nodig, want het is daar aangeboden en binnen gekomen op 26-8-2017. Het is tijd rekken wat ze doen. Slechte service en ik bestel daar nooit meer. Nu 3 weken verder nog steeds geen geld of mail. Voor mij eenmalig daar!

Gewenste Oplossing:

Als ik een mail ontvang met reactie en mijn geld terug zie op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

8 maanden geleden - Hi Janine, we hebben het geld teruggestort op je rekening. We hopen het hiermee netjes te hebben afgehandeld. Excuus voor de vertraging. Liefs, Lots of Goodies XOXO

Alle klachten die gemeld zijn door xxnienxx