Klacht: Na reparatie nieuwe LENOVA laptop zelfde probleem

op 19 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanmorgen mijn LENOVA laptop opgehaald in Veghel, hij was weg geweest voor een rare klacht,maar nu is weer hetzelfde,ik heb hem 16 aug. Gekocht,en ik wil een andere een hp,ik ben het zat .vriendelijke groeten Mariet Verboeket Helfrichstraat 31 0492774706

Gewenste Oplossing:

Als ik een andere krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 september 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Marietje,
In reactie op uw melding over de recent aangekochte laptop en defect melding (9188328) het volgende. Ik begrijp goed dat u een nieuwe laptop wenst aangezien het artikel zeer kort na aankoop en nu al voor de tweede keer een defect vertoont. U bent daarom welkom in het filiaal waar een van de medewerkers dit graag met u nagaat. Mocht er inderdaad sprake zijn van de opgegeven storing en dus niet correct is hersteld, zullen zij een ruiling voor u in orde maken. De vereiste is wel dat u het apparaat compleet ( adapter/accessoires) en zonder schade kunt aan bieden en de klacht kan worden geconstateerd.
Ik hoop u hiermee naar volledigheid te informeren.
Met Vriendelijke Groet,
Sander
BCC
Team Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Marietje 68