Klacht: na plaatsing nieuwe simkaart onverhoopt hoge rekening ivbm internet

op 23 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

dag,
Na plaatsing van de door u geleverde nieuwe (4G) simkaart heb ik totaal onverwacht hoge internetkosten gedeclareerd gekregen over de maand 15 mei-15 juni 2016. Ik heb enkel Simonly 6,00 abonnement wat mij bevalt. Daar ik geen jeugd meer ben en na het instaleren van de nieuwe simkaart met behulp van jullie site waarschijnlijk toch een fout gemaakt heb door mobiele netwerken aan te vinken daar ik dacht dat dat moest op jullie site kreeg ik na 15,00 een sms om mij hierop te attenderen. Voordat ik het eindelijk ontdekt had wat ik fout aangevinkt had zat ik ineens aan de 28,30 euro!!! Ik raakte er van in paniek. Na dit gebeuren let ik GOED op dat dat vinkje uit blijft, daar ik geen internet hoef en enkel via wifi wat internet op mijn mobiel. Nu gaan wij elk weekend van Zuid Holland naar Drenthe en is het de laatste 2 weekenden gebeurd dat ik absoluut internet dus NIET AANVINK EN ER NA EEN DAG TOCH 4G bovenin mijn telefoontje komt te staan en dan alweer enige euro’s in rekening gebracht worden. Dit is heel eng, en wil dit dus echt niet. Heel graag zou ik dan ook zeker willen zijn dat dat nooit meer gebeurd zonder dat ik het aan vink en ik zou het heel fijn en prettig vinden toch het geld van de eerste rekening omtrent internetgebruik op mijn mobiel te mogen terug ontvangen aub. Ik ben ook met mijn TV/ Thuisinternet en vaste telefoon bij jullie al jaren en prima tevreden klant, maar van zo’n bedrag als 28,30 onverwachts schik ik erg. Heel graag hoor ik spoedig van u.

J.M.Hoogduin

Teruggave van 28,30 en zekerheid dat niet ineens 4G aanstaat .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.M. Hoogduin