Klacht: Na ongeval te beroerd om een belletje te doen rochting schadebedrijf!!!

op 29 januari 2014 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Met de jaarswisseling klapte de slagpaal boven op mijn auto!!! of te wel de sensor werkt dus niet. en dat met 2 kleine kindreen achterin en geluk dat ik niet in een cabrio reed anders was ik er niet meer!!! nu moet je terug voor het invullen van een schadeformulier,bellen naar het kantoor van action en dan rochting schadebedrijf, mailen enzo een hoop tijd!!! mailen heft geen zin, reactive krijg je niet! nu geeft het schadebedrijf aan wat het kosten gaat en dat de action even contact met hun op moet nemen. maar dat is teveel gevraagd, bellen doen ze niet u moet het zelf regelen!!! ongelovelijk in eerste instantie had ik er wel niet eens meer kunnen zijn, kids een doodschrik, mega tijd kwijt en telefoonkosten voor het steeds bellen en dan is een belletje naar een schadebedrijf TEVEEL! nu belt het schadebedrijf zelf naar de action en dat is eigenlijk belachelijk.

Laat de action maar eerst eens excuus aanbieden. een slagpaal die naar beneden valt is gevaarlijk! daar wordt al niet eens over gesproken. mijn schade regelen!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

3 jaren geleden - Wij hebben de klant rechtstreeks benaderd. Action Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Werff