Klacht: Na menig wat bezorgklachten te hebben ingediend krijgen wij geen terugkoppeling waarom wij geen krant ontvangen. Grote ergenis.

op 07 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 25 juli Lid van de Telegraaf (zaterdagkrant). Na vele bezorgklachten te hebben ingediend. 1x de telegraaf mogen ontvangen en nu wederom niks. Telefoniste van de telegraaf adviseerde mijn om de abbonement op te zeggen. Wij willen weten waarom bezorgen bij ons een probleem is. En waarom wij niks te horen krijgen wat met onze klacht word gedaan? We willen gewoon een papieren krant, de telegraaf wel te verstaan.

Gewenste Oplossing:

Als we de krant ontvangen op de zaterdag morgen, waarvoor we een abbonement hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 september 2018 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Valdes Diaz,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat de bezorging van de krant momenteel niet goed bij u loopt. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega die u vanmorgen heeft gesproken hier een zeer ernstige klacht van heeft gemaakt. Deze collega zal u ook een terugkoppeling geven m.b.t. de bezorging.

We zijn intensief in contact met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt en u weer iedere zaterdag de krant in de brievenbus krijgt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door mjvaldesdiaz