Klacht: na meerdere keren te hebben moeten bellen nu weer 51 min andere keren telkens +/- 15 min en meer per gesprek

op 29 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een abonnement T.V en internet vanaf het begin problemen met het ontvangst van de tv ik heb al een nieuwe adapter opgestuurd gekregen omdat de oude van een verkeerd merk zou zijn,maar nog is mijn probleem niet opgelost na 10 a15 Telefoontjes dat loopt behoorlijk op de wachttijd daarbij heb ik meerdere keren door geveven dat het keuzemenu niet klopt ik vraag aan dat ik wil wachten met een muziekje en wat heb je dan niets niks noppes nada wel dat er 10 of meer wachten de voor je zijn

Gewenste Oplossing:

dat alles het doet waarvoor ik betaald (heb gekozen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjh.vdberghe@telfort.nl