Klacht: Na lang wachten en bellen nog steeds geen product

op 05 juli 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

In april is er bij ons een kast bezorgd met glazen platen met lichten. Echter waren de lichten verschillend van kleur; namelijk groen en blauw in plaats van alleen blauwe. Ik heb dit gemeld op 27 april jl. en er werd mij toegezegd dat zij het bedrijf zouden contacten en de goede lampen na 6 weken (!) geleverd zouden worden. Zolang er geen lichten in de kast zitten heeft het geen zin de kast in te laden, aangezien alle spullen er weer uit moeten bij het monteren van de lichtjes. De kast staat dus al een tijdje leeg in de kamer.

Echter na 6 weken nog steeds geen nieuw licht ontvangen. Ik heb gebeld met de klantenservice en deze zouden contact opnemen met de leverancier en mij op de hoogte houden hoe of wat. 2 weken later, nog steeds geen lichten maar ook geen update vanuit home24. Weer een belletje gepleegd naar de klantenservice en deze wisten mij te vertellen dat de leverancier de verzendkosten niet wilde betalen dus dat zij dat opzich zouden nemen. Waarom dat nog niet aan mij verteld was wist de klantenservice medewerker ook niet. Hij heeft mij toen toegezegd mij vanaf dat moment op de hoogte te houden.

Inmiddels zijn we 11 weken, de kast staat inmiddels al bijna 3 maanden leeg in het midden van de kamer. Zojuist weer een de klantenservice gebeld aangezien ik nog niks vernomen heb en ook geen lichtjes hebt ontvangen. En dit terwijl mij is toegezegd mij op de hoogte te houden. Afgelopen weken is er dus eigenlijk niks gebeurd. De klantenservicemedewerker zag wel over en weer gemail tussen hen en de leverancier maar de lampjes zijn nog steeds niet onderweg..

Ook deze servicemedewerker heeft mij toegezegd me op de hoogte te houden. Echter is mij dit al meerdere malen beloofd dus dat is nog afwachten..

Ik vind het erg vervelend dat ik al 3 maanden wacht op lampjes. De servicemedewerkers zeggen dingen toe maar komen die vervolgens niet na. Ik word niet op de hoogte gehouden en de kast staat nog steeds leeg in het midden van de kamer. Erg vervelend en onprofessioneel.

Ik zou tevreden zijn als de lampjes na de beloofde 6 weken ook binnen zouden zijn. Inmiddels zijn we al bijna 3 maanden verder en zijn de lampjes nog steeds niet onderweg..
Er wordt blijkbaar niet echt een pro actieve houding getoond vanuit jullie services medewerkers naar zowel de leverancier als naar de klant.

Ik ben benieuwd hoe lang de lampjes nog op zich laten wachten.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 25 juli 2016 om 10:05 geantwoord

Een nabestelling wordt altijd direct nabesteld bij de fabrikant. De levering hiervan heeft over het algemeen een lange levertijd. De tijd die de klant op deze nalevering wacht is echter niet de normale gang van zaken. Inmiddels is de klant geïnformeerd over de wanneer de levering verwacht wordt en hebben wij voor de lange levertijd daarnaast een korting aangeboden op het aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Marit28