Klacht: Na half jaar nog geen geld terug en geen gehoor

op 10 september 2018 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

In maart twee auto’s gehuurd in Marokko, hier moesten wij op de luchthaven nog aanvullende verzekeringen aansluiten. Dit waren openstaande kosten. Vermeld dat wij alles in Nederland al betaald hadden, maar dat klopte niet zeiden zij. In Nederland teruggekomen klopte het wel dat wij alles betaald hadden. Nu 2x € 421.52 afgeschreven terwijl dit niet hoefde. Na zeer regelmatig contact en claims indienen nog steeds geen gehoor en geen geld. Bij een van de 2 auto’s is € 45 teruggestort, onduidelijk is waarom het zo weinig is? Hier geven zij ook geen duidelijkheid in via de mail. De afgelopen 2 weken heb ik ook regelmatig verzocht of zij contact met mij op konden nemen. Helaas gebeurt er niet. Op internet (mijn boekingen) staat dat de zaak is gesloten, hier is nooit een bericht van gekomen. Zeer onduidelijk wat er dus mee gedaan is. Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

Tevreden ben ik wanneer zij zo snel mogelijk het geld terugstorten, met daarbij excuses voor het zeer lange wachten, inmiddels zijn we al een half jaar verder. Een bloemetje zal mijn inziens zeker op zijn plaats zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Blok