Klacht: Na goede hulp,verkeerde hulp

op 22 januari 2014 over TSN Thuiszorg in de categorie Zorginstellingen

Wij hebben andere hulp gekregen na een klachten behandeling,maar het was gewoon weer een normale hulp.
Contact gehad met TSN evaluatie gesprek(en een hoop stress in huis gehaald) omdat het weer een verkeerde kracht was en we nu wel de juiste wilden hebben,we hebben er nu geen vertrouwen meer in TSN,in een goede andere hulp.
Weer contact gehad met TSN omdat we nu de allereerste hulp terug wilden hebben(hulp was vertrouwd) en die gingen ermee aan de slag.
We werden terug gebeld met de mededeling dat ze de oude hulp niet te pakken konden krijgen terwijl de oude hulp ze nog die zelfde dag aan de telefoon heeft gehad.
De maandag daarop werd gebeld dat de oude hulp niet een nieuwe client wou laten vallen(wat de oude hulp anders beweerd en gaf aan zelf terug te willen komen aan TSN.
Nu hebben we geen hulp meer,TSN werkt niet mee,elke keer verdraaien ze het verhaal en liegen er een hoop andere dingen bij.
Dus helaas hield het nu voor ons op.

Er is geen oplossing meer voor ons (contract is stopgezet)
Geen leugens tegen Clienten en of Medewerkers,wees eerlijk kom je veel verder mee(beter toekomst beeld)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TSN Thuiszorg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door loesjebulsink