Klacht: Na een jaar nog last van dit bedrijf

op 28 mei 2013 over Teledeals in de categorie Teleshopping

Teleron nu ook wel TeleDeals genoemd maakt er wel zo’n ontzettende puinhoop van ze willen je graag wat verkopen maar zodra dat gebeurd begint de ellende pas.

Allereerst koste het mij 2 jaar om van ze af te komen, ze zouden zogenaamd geen schriftelijke bevestiging gekregen hebben en nu 1 jaar later, ontvang ik 2 aanmaningen of dat ik ruim 70 euro wil betalen want volgens hun ben ik mijn betaling niet na gekomen. een jaar geleden heb ik dit ook al meegemaakt met hun en naar veel gedoe en alles aantonen (want dat moet bij hun) was het helemaal in orde en het lag aan hun administratie, helaas begint de ellende nu gewoon weer overnieuw. Dit bedrijf heeft niet voor niets een andere naam denk ik dan. een koude douche van mij, en ik betaal geen cent meer aan deze dieven.

Als Teledeals je wat wil verkopen zijn ze haantje de voorste.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teledeals over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Teledeals een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Teledeals in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teledeals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teledeals

Heeft op 19 juli 2017 om 15:02 geantwoord

Ter afsluiting van deze klacht:
Klacht is in 2013 opgelost. Klant is overgestapt. De order is opgeheven.

Met hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM l Teledeals

Alle klachten die gemeld zijn door Belkanjer