Klacht: Al jaren ellende

op 30 augustus 2013 over Teledeals in de categorie Teleshopping

Teledeals voorheen Teleron en nu schijnbaar weer anders zend nog steeds onterechte facturen. Ze eisen betaling maar verstrekken geen facturen per mailbox of systeem. Men beloofd inlog codes maar zend die nimmer. Dit net zoals afhandeling, beloftes enz. Zelfs welgemeende beloftes na excuses door de hoogste manager zijn fake en blijkt men maanden weg met de ene smoes naar de andere.

Naar je geld kan je fluiten. Ze innen wel maar betalen vrijwel niet uit. Hun administratie is een grote wanorde der chaos waarbij nummers en klantnummers door elkaar gehaald worden. Ja wat wil je van telefoon naar teletekst naar, dan kan t natuurlijk gebeuren dat je het niet meer weet!!!!!
Mijn Aangetekende opzegging zond post nl aan mij retour, omdat hun postadres alleen een feitelijke brievenbus is en er helemaal geen bedrijf meer gevestigd is, dus logisch dat niemand dan voor de aangetekende brief kan tekenen.

Als je belt dan doet men hier heel nonchalant over en zoekt minuten lang naar mttm groep adres in Amsterdam.

Stopzetten van hun bv , wan gedrag enz. Ik voel me echt opgelicht.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Teledeals over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Teledeals een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Teledeals in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Teledeals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Teledeals

Heeft op 19 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Ter afsluiting van deze klacht:

De klacht is (al enige tijd geleden) opgelost. De klant is overgestapt en de order is opgeheven.

Met hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM l Teledeals

Alle klachten die gemeld zijn door Specialistisch therapeut