Klacht: na blokade en betaling 6 weken wachten op aansluiting en onnodig geincaseerde betaling!

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik was een paar dagen afgesloten omdat simpel mijn factuur niet kon incaseren. gelijk heb ik toen betaald en er heen gebeld om te vragen of ze de betaling binnen hadden gekregen en die hadden ze. 2 weken erna was ik nog niet aangesloten dus weer bellen en er was een netwerkstoring waardoor het wat langer duurde en moes me telefoon af en toe an en uit zetten heb ik gedaan. weer een week later nog niet weer bellen en weer het zelfde verhaal elke keer emails sturen waar ik geen reactie om krijg. dus ik zit nu ruim 6 weken zonder telefoon en heb een abonnenemt van 12,50 heb een helemaand niet kennen bellen maar ze hebben de afgelopen week 20 euro geincaseerd van mijn rekening terwijl ik niet heb kunnen bellen en ik geen achterstand heb hoe kan dit als ik ik probeer te bellen krijg ik niemand aan de lijn of ze weten het niet of krijg het zelfde verhaal te horen van een netwerk storing… duurd die dan 6 weken als het niet langer is???????? ben intussen zo klaar met simpel dat ik me contract wil beindigen want ik ga niet zomaar onnodige betalingen doen en nieteens fatsoenlijk word geholpen. een maand daarvoor had ik een bedrag gestoord van 69 euro en wat daarvan zou over blijven zouden ze verekenen met mijn nieuwe factuur en nu dus weer 20 euro bij betalen.

de betalingen die teveel zijn betaald terug gestoord worden op mijn rekening ( en geen verekeningen met nieuwe facturen)een uitleg waarom het zo lang duurd en hoe het kan dat ik 20 euro moet betalen van 1 maand terwijl ik niet heb kunnen bellen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel