Klacht: Na bijna een maand word mijn geld niet terug gestort

op 06 augustus 2020 over FLIPCART in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bank besteld bij flipcart de bank was beschadigd en de kwaliteit was erg slecht. Ik heb 1 week lang intensief gemaild zodat de bank opgehaald kon worden. Ik zou mijn geld binnen 5 werkdagen terug krijgen. We zijn nu bijna 1 maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik mail elke dag naar flipcard maar ik krijg geen reactie!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld terug gestort word op mij rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FLIPCART nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LEENDERTBOOI