Klacht: na bestelling maar voor de helft geleverd volgens afspraak

op 06 oktober 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Na om 19.22 bestelling hebben gedaan is er om 19.55 de bestelling bezorgd en zijn ze het ijs vergeten (ruim 35 euro besteld). Na bijna 2 uur wachten heb ik zelf gebeld en aangegeven dat het niet meer na bezorgd is. Er was ons een dubbele bestelling beloofd (2 x een beker Cookie Dough van 500 ml). jongste kind lag al in bed (4 jaar) en heeft dus geen nagerecht gehad. Ik heb op aanraden van de oudste jongens (12 jaar) terug gebeld om te vragen of ze het als nog konden bezorgen. Dit is 5 min ook gebeurd. Maar niet de afgesproken hoeveelheid. We kregen de helft van de afgesproken hoeveelheid…. erg teleurstellend

Leveren wat je beloofd en zorgen dat als er pizza bezorgd wordt deze warm is ook dat was niet oke. We hebben een lange tijd niet meer besteld bij New York pizza en zijn echt anders gewend.

Misschien is het eerlijk dat je bezorgd wat je beloofd.
of komt het nog een volgend keer?????????

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Franscees