Mijn Klacht:
Ik heb tig keer geprobeerd om een jurk te bestellen, maar kom niet verder om een betaling te doen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn jurk zo spoedig mogelijk binnen heb.

Rolita op 14 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Ik heb tig keer geprobeerd om een jurk te bestellen, maar kom niet verder om een betaling te doen
Ik ben tevreden als ik mijn jurk zo spoedig mogelijk binnen heb.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 juni 2016 om 19:21 geantwoord
Gecahet mevrouw Baldew,
Hartelijk dank voor uw reactie op klacht.nl
Wij hebben onze systemen nogmaals getest en wij en andere klanten ondervinden geen problemen op de site. Wij raden uw aan een ander mobiel te gebruiken of een andere browser te gebruiken. Daar dit probleem te maken heeft met uw hardware.
Met vriendelijke groeten
Klantenservice LITB