Klacht: na annulering nog steeds niets terug betaald

op 05 oktober 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 juli heb ik me aangemeld bij Simpel voor een abonnement van 2,50 euro per maand. Ik heb de bestelling 2 dagen erna geannuleerd en heb hier ook een bevestiging van gekregen. Ik zou het bedrag wat ik betaald had z.s.m. terug krijgen (€21) . Dit zou uiterlijk 5 weken kunnen duren. Nu 2 maanden later nog steeds geen geld gezien ondanks meerdere malen contact te hebben gehad. Mijn geduld begint nu toch wel op te raken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn 21 euro graag z.s.m. terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 28 november 2017 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq30