Klacht: Na afloop abonnement acceptgiro ontvangen

op 25 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb een vriend een abonnement van 5 nrs op het tijdschrift Columbus cadeau gedaan met gebruik van de nationale tijdschriftenbon.
Overal lees ik dat ik niks hoef op te zeggen.
Nu krijgt hij na de 5 tijdschriften een acceptgiro van abonnementenland Uitgeest? Als ik vragen heb staat in de brief een tel nr 0900 à 10ct p/m ???
Ik vind het heel vervelend dat ik iemand een cadeau gegeven heb en dat hij nu hiermee geconfronteerd wordt.

Dat deze praktijken niet meer voorkomen!
Zal niet snel meer een abonnement van een paar losse nummers via de tijdschriftenbon aan iemand cadeau doen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juni 2016 om 13:11 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Ferwerda,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat het abonnement is verlengd.

Helaas kunnen wij u niet met uw klacht helpen. Hiervoor dient u inderdaad bij de uitgeverij zijn van Columbus. Sanoma is niet de uitgeverij van dit tijdschrift.

Sanoma Webcare Team

Einde van dit bericht.

Heeft op 11 juni 2016 om 11:10 geantwoord

Het afsluiten van dit abonnement is via de tijdschriftenbon gegaan van Sanoma niet via de uitgeverij van Columbus.
Sanoma verklaart op de site van de nationale tijdschriftenbon én in de bevestigingsmail dat het abonnement vanzelf stopt.
Dit m.i. onjuiste informatie.
Nu verwijst u mij dat ik het met hun moet oplossen???

Alle klachten die gemeld zijn door 116273