Klacht: Na 7 weken nog geen spullen

op 19 juli 2019 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Wij hebben eind mei een complete babykamer, kinderwagen, box, matras en autostoel besteld bij de vestiging in Veenendaal. Dit zou op 28 juni bij ons worden bezorgd. Op het afsproken tijdstip waren wij thuis maar er kwam niemand. Na telefonisch contact kregen wij de melding dat het wat later zou komen en hebben wij hierop gewacht. Echter moesten wij uiteindelijk weg en zouden wij nog worden gebeld voor een vervolgafspraak.

Tot op de dag van vandaag (3 weken later) hebben wij nog niks van het bedrijf vernomen. In het laatste bericht dat ik kreeg stond vermeld dat zij zagen dat het inmiddels was bezorgd. Dit is niet waar, ook dat heb ik direct gemeld.

Telefonisch is dit bedrijf niet te pakken te krijgen en op mail wordt slechts sporadisch gereageerd. Ik kan de bestelling ook niet annuleren (dat moet ook via contact met de klantenservice, die krijg ik dus niet te pakken).

Ik ben zwaar teleurgesteld, erg boos en gefrustreerd. Dit komt met name omdat niemand mij op een fatsoenlijke manier kan helpen en te woord wil staan. Ik vind het dan ook ronduit schandalig dat zij hun (goedbetalende) klanten op deze manier laten stikken.

Wanneer mijn spullen geleverd worden en ik een compensatie krijg voor alle tijd die ik er in gestoken heb om contact met dit bedrijf op te nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaegberts