Klacht: Na 6 weken een oplossing beloven, schuld bij mij neerlegen

21 maart bestelling gedaan bij mister auto, bij track trace van DHL 25 maart zag ik dat mijn oude adres nog in mijn account stond. DHL bericht via de link en mister auto. Mister auto reageerde prima en zou het pakket naar mijn nieuwe adres sturen. Dit ging wederom weer een flink aantal fout, op 24 april nogmaals verontschuldigingen van mister auto en 10e tegoedbon vanwege mijn geduld. Begin mei veranderde de toon drastisch! Ik had het verkeerde adres opgegeven waardoor ze niets voor me konden doen.
Hoewel ze in beginsel wellicht gelijk hebben, ga je zo niet met cliënten door 6 weken iets te beloven en het dan niet na te komen. Bestel al aantal jaar achter elkaar met tevredenheid bij mister auto en daarom ook zwaar teleurgesteld in de handelswijze!

Als er een oplossing komt zoals tijdens het vele mail verkeer in eerste 6 weken ( of bestelling geleverd of geld terug)

Excuses vind ik ook op zijn plaats, belofte maakt schuld!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gevanschaik