Klacht: Na 6 mails nog geen reactie !!!

op 12 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Betreft order nr99789599.Bestelde rok op 13.4 ontvangen.Nog dezelfde dag 2 mails ,dat rok te klein was en verzocht om hem terug te halen.Geen reactie,ook niet na 6 mails van resp 16.4.20.4, 23.4 en 9 .5.
Zeker tien keer gebeld naar het foutief vermelde 038- 8454 Volgens mevr.Kloosman moet dit zijn 038- 8454545,maar dat staat er niet.Na lang wachten via 1808 vandaag dan toch contact.zonder oplossing!
Ik voel mij miskend en ben zeer kwaad over deze totale negatie.
U kunt de rok terughalen,maar zult eerst mijn kosten, begroot op 10 euro moeten betalen Dit was ons eerste negetieve contact met Wehkamp

U krijgt die rok alleen terug als u eerst 10 euro voor mijn kosten betaalt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 12 mei 2016 om 21:08 geantwoord

Beste,

Artikelen mogen binnen het zichttermijn (14 dagen) retour als het verder aan alle retourvoorwaarden voldoet.
Retourafspraken aan huis kun je maken via jouw wehkamp account of kun je telefonisch doorgeven. De klanternservice is te bereiken op het nummer wat op de website staat: 038-8454545 (lokaal tarief).
Ook is het mogelijk om artikelen bij een DHL punt af te leveren.
De 14 dagen zijn inmiddels verstreken. Het enige wat wij nu nog kunnen doen is uit coulance een retourafspraak inplannen. Graag vernemen we wanneer het uitkomt.
Mocht je hier niet mee akkoord gaan, houdt er dan wel rekening mee, dat je betaalherinneringen blijft ontvangen.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door van de Poeol