Klacht: Na 6 maanden nog niet klaar

op 20 februari 2017 over Superkeukens Vriezenveen in de categorie Keukenleveranciers

Na 6 maanden werkt de verlichting nog steeds niet. Elke keer komt men met de verkeerd trafo, welke niet bij een muur dimmer past. Uit nood 2 van de 6 verlichtings punten aangesloten, zodat er toch licht in de keuken is. Helaas vol licht en niet gedimd. Na een tiental belletjes naar Evert van Superkeukens Vrienzenveen, worden wij nooit terug gebeld. Als we zelf weer bellen en hem uiteindelijk aan de lijn krijgen, is hij er mee bezig, of moet hij het nog testen. Daarna hoor je nooit wat. Ook op verzoek om terug te bellen, wordt helaas niet gereageerd.
In augustus 2016 is de keuken geplaatst, hetgeen ook met hangen en wurgen ging (2 inductie kookplaten van Inventum afgeleverd welke een geluid gaven van kortsluiting, uiteindelijk wel netjes door Superkeukens is afgehandeld en er een kookplaat van AEG is geplaatst). Wij zijn het na 6 maanden zat, om nog langer te wachten.

Als de 6 led spots binnen 1 a 1,5 week werken en dimbaar zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superkeukens Vriezenveen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Superkeukens Vriezenveen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Frits Kuipers

5 maanden geleden - Afspraak om dit binnen een week te regelen, is niet afgekomen. Wederom is er weer geen contact met ons opgenomen en de verlichting nog steeds niet goed werkend.

Reactie van de melder van de klacht Frits Kuipers

5 maanden geleden - Nog steeds geen antwoord of oplossing van de kant van Superkeukens. Er is geen contact meer geweest zoals gewoonlijk van de kant van Superkeukens Vriezenveen.

Reactie van de melder van de klacht Frits Kuipers

4 maanden geleden - Weer belofte niet nagekomen door Superkeukens Vriezenveen!!!!!!!! Onderstaande ontvangen via mail op donderdag 23 maart 2017. Met de belofte dat er gebeld zou worden en zoals elke afspraak.....is deze ook weer niet nagekomen en hebben we de hele dag op het belletje gewacht. "Heb nieuwe led verlichting deze wil wel met dimmer aan en uit maar kan je met vaste dimmer niet dimmen. Er zit wel afstand dimmer bij en die werkt wel. Verder zal het moeilijk worden om verlichting te krijgen die op vaste dimmer werkt. Bel je zaterdag om af te spreken wat te doen. Met vriendelijke groet,"

Reactie van de melder van de klacht Frits Kuipers

3 maanden geleden - Weer afspraak niet nagekomen. 31 maart mail van Superkeukens. Superkeukens zou een nieuwe driver bestellen voor de led-verlichting en zoals in de mail vermeldt staat dat we volgende week wat van hem zouden horen....... Zelf een mail er achteraan gestuurd en nog steeds NIETS gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Frits Kuipers