Klacht: Na 5 maanden nog steeds geen reactie!

op 03 april 2013 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb in december een oplader twv 19,90 besteld.
Nadat ik betaald had totaal geen reactie meer van laderwebshop,
Ik heb op 5 februari een klacht geplaatst maar tot op heden nog steeds geen reactie van ze gekregen, schandalig!! Wel bestellingen aannemen maar vervolgens niet meer reageren

Geld terug of alsnog de oplader thuisgestuurd

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Laderwebshop.nl

7 jaren geleden - heb je een bestelnummer?

Reactie van de melder van de klacht Dannycoolen

7 jaren geleden - Mijn bestelnummer is #6027 Het bedrag 19.90 is op 31-12-2012 afgehouden

Reactie van de melder van de klacht Dannycoolen

7 jaren geleden - fijn dat jullie eindelijk reageren maar er is ondertussen alweer een week voorbij dus NOGMAALS --> mijn bestelnummer is #6027 Het bedrag 19.90 is op 31-12-2012 afgehouden

Bericht van Laderwebshop.nl

7 jaren geleden - Ik heb je een aantal maal proberen te bellen.Wat is je nummer?

Reactie van de melder van de klacht Dannycoolen

7 jaren geleden - mijn telefoon nummer 0633051309 Ik heb ondertusen al een nieuwe batterij dus ik zou graag mijn geld terug willen b.v.d !!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Dannycoolen

7 jaren geleden - Ik snap niet waarom jullie reageren en mijn bestelnummervragen als julie er vervolgens toch niks mee doen! OPLICHTERS schandalig dat jullie gewoon er mee door kunnen gaan jullie site zou verwijderd moeten worden!

Bericht van Laderwebshop.nl

7 jaren geleden - Ik kan helaas niets vinden op jouw naam, en bestelnummer komt niet overeen met jouw naam dus neem even contact met ons op.

Reactie van de melder van de klacht Dannycoolen

7 jaren geleden - Mijn bestel nummer is #6027 en naam is tessa theunissen. Ik heb geprobeerd contact met jullie op te nemen maar de telefoon word niet beantwoord. Het bedrag is 19.90 afgehouden op 31-12-2012

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 22 juli 2013 om 01:25 geantwoord

Helaas checken wij klacht.nl niet dagelijks, maar wij hebben de accu nogmaals verzonden.

Dus excuses voor de vertraging.

Alle klachten die gemeld zijn door Dannycoolen