Klacht: na 4x telefonisch contact met de klantenservice, nog geen retourbetaling van een gebakbestelling

op 27 augustus 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op 25-07-2018 bestelde ik 2 vlaaien bij de Hema. Zag meteen daarna dat ik voucher kon inleveren in mijn mailbox. Dus 5 min na mijn bestelling bel ik na de klantenservice. Geen probleem de bestelling zou geannuleerd worden. En ik zou mijn betaalde bedrag van € 18,75 meteen teruggestort krijgen. Ik heb een nieuwe bestelling gedaan en netjes deze weer afgerekend. Toen ik de vlaaien op ging halen bij de Hema in Berlicum stonden daar 4 vlaaien i.p.v. 2. De filiaalmanager gaf aan gaat vaker verkeerd, geen probleem ik zet de andere 2 vlaaien in de vitrine voor de verkoop vandaag. Prima. Maar mijn retourbedrag werd niet teruggestort. Na in totaal daarna nog 3 telefoontjes met de klantenservice met medewerkers: Volkert, Toeba en Kitty Roos die alle beloofde dit op te lossen is het inmiddels 27-08-2018 en heb ik mijn geld nog steeds niet terug van mijn 2 geannuleerde vlaaien, bestelling 975600216821. Ook als ik bel is er geen dossier van deze klacht en wordt telkens de klacht opnieuw opgenomen met beloftes dat het goed komt? Mijn telefoonkosten zijn inmiddels bereikt betreft de teruggave van het bedrag. Nu nog een keer deze poging en ander maar een brief naar Radar of zo? Ik weet ook niet hoe het anders op te lossen als je alles al hebt geprobeerd bij de HEMA betreft de klantenservice en nu weer tijd en energie stopt in dit verhaal. Als goede klant van Hema voel ik me wel in de kou gezet!

Ik zou tevreden zijn als ik meteen mijn geld wat ik nog steeds tegoed heb van HEMA meteen teruggestort zou krijgen met een sorry en een cadeaubon voor alle moeite, tijd ergernis en last die ik hiermee heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Maartje8097

2 maanden geleden - 13-09-2018 zelf gebeld en gesproken nogmaals met de klantenservice 4e keer. Er blijkt toch iets mis te gaan met de afdeling financiën waar de uitbetaling plaats moet vinden. Nu 150 punten extra op pas gezet en verzoek via mail naar financiële afdeling om na te kijken en z.s.m. over te gaan tot betaling.

Alle klachten die gemeld zijn door Maartje8097