Klacht: Na 3 maanden nog steeds niet het ABONNEMENTSGELD retour ontvangen

op 23 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

24 juni is mijn vader (die alleen woonde) in het ziekenhuis opgenomen. Omdat het er naar uitzag dat dit even ging duren hebben wij het abonnement opgezegd met het verzoek om het abonnementsgeld voor het nieuwe kwartaal (juli t/m september) terug te storten. 9 juli is mijn vader overleden. Na 3 maanden wachten we nog steeds op terugstorting van de telegraaf!! SCHANDALIG. Elke keer bel ik en dan krijg ik te horen dat het geld teruggestort wordt maar tot nu toe nog steeds niks!
En dat terwijl mijn vader bijna zijn hele leven een abonnement op de mee krant had (en keurig netjes betaalde). Totaal respectloos!!!

Geld terug op de rekening

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 september 2016 om 16:54 geantwoord

Geachte Heer/ Mevrouw Kool,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Na het beëindigen van het abonnement klopt het inderdaad dat het even kan duren aangezien wij moeten wachten op de wettelijke storneringsperiode van 56 dagen. De restitutiefactuur is 19 september aangemaakt. Indien dit bedrag aankomende dinsdag nog niet op uw rekening staat dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Telegraaf_Nee