Klacht: Na 3 jaar nog geen nieuwe keukendeur

op 11 juli 2012 over Grando Keukens Alexandrium in de categorie Keukenleveranciers

Ik wacht inmiddels al 3 jaar op een nieuwe keukendeur van GRANDO keukens.
Het probleem begon ruim 3 jaar geleden toen een scharnier afbrak van een bovenkastje. Ruim 1,5 jaar zijn we door de eigenaar van GRANDO Groningen afgewimpeld met is in bestelling, komt er aan. Dan kwam er weer een verkeerd scharnier en dan was de fabrikant ineens failliet. Na 1,5 jaar was GRANDO keukens Groningen zelf failliet en de monteur die het laatst langs kwam had voor het gemak onze deur ook maar mee genomen om op een een of andere manier aan een scharnier te komen.Deze deur lag dus in het failliete filiaal en is dar natuurlijk zoek geraakt. Inmiddels tig telefoontjes verder ook met GRANDO retail B.V is het probleem nog steeds niet opgelost. echt een aanfluiting voor zo’n groot bedrijf dat ze zo’n klein probleem niet eens fatsoenlijk op kunnen lossen.Ik klaag niet snel maar naar ruim 3 jaar ben ik het toch echt zart. vanmorgen maar weer eens gebeld met GRANDO retail en die konden onze gegevens niet eens vinden in hun systeem. Ja zo kunnen we nog wel 10 jaar wachten.
Ik wil gewoon mijn deur+ scharnier hoe moeilijk kan dat zijn.

Nieuw deur + scharnier binnen zeer korte termijn.

Bericht van Grando Keukens Alexandrium

5 jaren geleden - Geachte Drenth, U heeft destijds uw keuken gekocht bij Smit Wessels Keukendesign V.O.F.. Een zelfstandige ondernemer die onder meer franchisenemer was bij Grando Retail. Op 19-04-2011 is Smit Wessels Keukendesign V.O.F. h.o.d.n. Grando Groningen te Groningen (Groningen) door de rechtbank in Groningen failliet verklaard. Grando Retail ondersteund en faciliteert zelfstandige ondernemers. Toch hebben we alles in het werk gesteld om voor de klanten van Smit Wessels Keukendesign V.O.F tot een passende oplossing te komen. Vorig jaar heeft U via Grando Retail drie nieuwe sets ladegeleiders ontvangen, welke ook door ons bij U geplaatst zijn. Het alu front is destijds ook geleverd, maar bleek niet de juiste afmetingen te hebben. Uw keuken merk Geba bestaat niet meer. Om tot een oplossing te komen mag U mij de juiste afmetingen, soort glas en draai richting van het front mailen. remcosap@grando.nl Met vriendelijke groet, Remco Sap

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Grando Keukens Alexandrium in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grando Keukens Alexandrium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grando Keukens Alexandrium

Heeft op 05 november 2012 om 17:34 geantwoord

Voor deze klant hebben we met de hand het front laten namaken. Dit front met nieuwe scharnieren ligt voor de klant te wachten in ons filiaal te Groningen. Klant is hiervan vorige week per mail op de hoogte gesteld. Mocht klant nog verdere vragen cq opmerkingen hebben dan ben altijd voor ze bereikbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door fleur05