Klacht: Na 2 maanden nog geen simkaart

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Na meerdere telefoontjes en klachtenformuliers te hebben ingevuld, wacht ik al ruim 2 maanden op mijn simkaart. Ze hebben het schijnbaar al meerdere keren opgestuurt. Niemand kan wat doen. Je moet maar geduld hebben zeggen ze. En van die no=reply mails sturen zijn ze ook goed in. Verschrikkelijk. Ze mogen je niet doorverbinden met een meerdere, ze kunnen gewoon niks en ik maar wachten. Ik heb geen vaste telefoon dat is mijn mobiel en ik ben zwanger. Er mocht maar wat misgaan. Dan zit ik echt in de problemen.

Mijn contract per direct beeindigen, zonder verdere kosten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nannet