Klacht: Na 2 maanden nog geen simkaart

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere telefoontjes en klachtenformuliers te hebben ingevuld, wacht ik al ruim 2 maanden op mijn simkaart. Ze hebben het schijnbaar al meerdere keren opgestuurt. Niemand kan wat doen. Je moet maar geduld hebben zeggen ze. En van die no=reply mails sturen zijn ze ook goed in. Verschrikkelijk. Ze mogen je niet doorverbinden met een meerdere, ze kunnen gewoon niks en ik maar wachten. Ik heb geen vaste telefoon dat is mijn mobiel en ik ben zwanger. Er mocht maar wat misgaan. Dan zit ik echt in de problemen.

Gewenste Oplossing:

Mijn contract per direct beeindigen, zonder verdere kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nannet