Klacht: na 2 maanden nog geen bruikbare BBQ! Zomer is bijna voorbij

op 12 augustus 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Op 16-06-2016 een BBQ (grill Durham ) besteld bij HOME24. Levertijd1-2 weken. 8 Dagen later stond er in de leverstatus dat de BBQ afgeleverd zou zijn, echter helemaal niets ontvangen! Na onderzoek en contact met DHL stond er in onze leverstatus dat ie afgeleverd was en bij DHL hadden ze het pakket nog steeds niet ontvangen! Gemaild met home24, geen reactie! Advies DHL om bij HOME24 te vragen om een onderzoek. Lange tijd aan de telefoon gehangen bij HOME24 alvorens iemand eraan gehad te hebben. Zij beloofde me een nieuwe BBQ te versturen (niks onderzoek waar de andere gebleven was?). Die BBQ is inderdaad geleverd….alleen zaten de nodige kettingen die bij de BBQ nodig zijn om te kunnen gebruiken, er niet bij! Weer lang aan de telefoon gehangen voor ik iemand te spreken kreeg en de kettingen zouden opgestuurd worden, ze zouden nog laten weten wanneer. Na 2weken nog geen enkele reactie gehad, gemaild wederom zonder reactie. Inmiddels is het 2 maanden geleden dat ik de BBQ besteld heb, loopt de zomer ten einde maar hebben we nog steeds geen bruikbare BBQ. Net maar weer 40 minuten aan de telefoon gehangen…..ze konden niets voor me doen alleen 5 % korting geven (daar heb ik wat aan, 8 euro voor een niet bruikbare BBQ!). Aangegeven dan maar de kettingen te vergoeden als ik die in de bouwmakt ga halen, ben dan wel zo\’n 40-50 euro kwijt, maar dat doen ze niet. Ze kon niets voor me doen! Zeer slecht! Uiteindelijk zelf met het voorstel gekomen dat ze dan maar een nieuwe (complete!) BBQ sturen en deze niet complete weer meenemen…dat zou ze in werking gaan zetten…..volgende keren kreeg ik daar direct een mailtje van maar dat is nu niet gekomen…..misschien heb ik volgende zomer een complete BBQ maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het weer niet goed komt?????

Als ik binnen korte tijd een complete BBQ heb en een tegemoetkoming voor het niet kunnen gebruiken van de afgelopen 2 maanden van de BBQ en alle tijd en negatieve energie die ik erin heb moeten stoppen zou ik wel netjes vinden! (en zeker geen kortingsbon voor een volgende bestelling bij home24 want mijn vertrouwen in die firma is echt compleet weg. Ik bestel daar helemaal niets meer!)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 19 september 2016 om 15:47 geantwoord

De eerste zending van dit artikel is bij onze vervoerder kwijtgeraakt. Het artikel is vervolgens voor de klant opnieuw in bestelling geplaatst. Dit artikel is ook bij de klant geleverd. Helaas onvolledig. De benodigde onderdelen zijn voor de klant nabesteld bij de fabrikant. Omdat dit voor de klant te lang duurde is ervoor gekozen om een compleet nieuw artikel na te leveren. Deze heeft de klant inmiddels ontvangen. Onze excuses dat er 3 bestellingen en dus extra wachttijd voor nodig waren om de levering compleet te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Wuzzel