Klacht: na 15 weken nog helemaal niets ontvangen (Order 37998)

op 08 april 2013 over design247 in de categorie Internetshops - Meubels

Ook wij hebben vol goede moed op 26 December 2012 een order geplaatst bij Design247. We kregen eerst de mededeling dat de levering met twee weken vertraagd zou zijn. Dit wegens sluiting fabriek. De levertijd zou dus maximaal 6 tot 8 weken vanaf de aanschafdatum zijn. Na 12 weken (we hebben geduld genoeg gehad) kregen wij het ene verhaaltje na het ander te horen. Eerst was alleen de tafel niet klaar, vervolgens de tafel en het dressoir. Verder zijn zij niet in staat tijdig te reageren op een e-mail. Klantgerichtheid is iets wat niet in hun woordenboek voorkomt. Verder is telefonische bereikbaarheid een regelrechte ramp. Uiteindelijk hebben wij aangeven dat wij het hele voorval gaan voorleggen bij de geschillen commissie van Q shops Keurmerk, indien zij niet overgaan tot levering. We kregen na een aantal dagen de reactie dat alles zou worden doorgestuurd naar de transporteur, en dat zij binnen twee werkdagen contact zouden opnemen voor een afleverdatum. Je raad het al, ook dit is niet gebeurd. Vervolgens een e-mail gestuurd, en hier is wederom niet op gereageerd. Wij zijn nu 15 weken verder, en hebben tot op heden helemaal niets ontvangen, wel uiteraard het gehele bedrag betaald. Dit is tot op heden de meest waardeloze online aankoop ervaring wat wij hebben meegemaakt. Het is al erg genoeg dat wij zo lang moeten wachten. Maar het ergste is het niet tijdig reageren, en altijd met een andere uitleg komen (die uiteindelijk niet wordt waargemaakt). Je krijgt echt het gevoel dat je wordt opgelicht. Ook al zijn de meubels “wellicht” geweldig, dit wil je en moet je niet meemaken. Dit bedrijf moet zich echt schamen.

Wij willen deze week onze meubels geleverd krijgen. Geen smoesjes meer, of het probleem nu bij de transporteur neerleggen. Een levertijd van 4 tot 6 weken uitgelopen tot 15 weken is niet meer goed te praten. Daarom gaan wij de klacht ook bij de geschillen commissie neerleggen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over design247

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door design247 in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat design247 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

design247

Heeft op 10 april 2013 om 13:35 geantwoord

Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad met de klant. Wij kunnen volgende week de meubelen uit laten leveren aan de klant. De klant is hiermee akkoord gegaan.

Wij hopen de klacht hiermee naar tevredenheid opgelost te hebben.

Design247.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van design247 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rvanleusen