Klacht: Na 10 maanden nog steeds geen internet in het buitenland

op 04 juli 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Helaas heb ik in augustus 2016 een sim only bij simpel.nl afgesloten. Vanaf het eerste moment had ik geen internet in het buitenland. Meerdere keren heb ik met de klantenservice contact gehad. Het blijkt dat klantenservice aldoor verwijst naar de technische dienst, die je overigens nooit aan de telefoon krijgt. Er is een uitgebreid protocol. In het buitenland 3 verschillende website bezoeken, meerdere providers instellen, de exacte plaats opgeven waar je bent, de sim kaart in een telefoon plaatsen waar je wel contact meekrijgt. Deze telefoon mag trouwens niet het zelfde fabrikaat zijn. Tot slot moet je al deze gegevens binnen 48 uur aan de klantenservice doorgeven. Het hele protocol is ontstaan nadat er elke keer bij het contact met klantenservice nieuwe eisen zijn gesteld. Eind april heb ik aan alle voorwaarden voldaan en simpel zwijgt!!! Een 2-tal keren contact gezocht en email gestuurd en bij het laatste contact krijg ik te horen, dat het hele protocol nog een keer uitgevoerd moet worden.
Simpel weet blijkbaar geen oplossing meer en vervalt in herhaling. Deze exercitie is eind april al gedaan dus is een nieuwe opgave tijdverspilling en kostenopdrijvend.
Simpel wenst niet in te gaan op het openbreken van het contract en houden mij aan de contractduur. Zij plegen volgens mij contractbreuk omdat zij niet leveren wat is toegezegd en wat contractueel is bevestigd.

Het contract openbreken zodat ik een provider kan zoeken die wel levert wat wordt toegezegd

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Quit

4 maanden geleden - Klantenservice heeft mij ongeveer 2 weken terug gebeld om de instellingen van de telefoon door te nemen. Binnen 1 uur zouden ze terugbellen op een ander telefoonnummer zodat we dit konden doen. Helaas wacht ik al bijna 2 weken i.p.v. Een uurtje op een telefoontje van simpel. Naast het internet werkt hun klok waarschijnlijk ook niet!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 juli 2017 om 16:29 geantwoord

Geachte Quit

Vervelend om te lezen dat u niet eerder bent terug gebeld betreft de problemen die u heeft ondervonden.

Zojuist bent u als nog benaderd en hebben wij hopelijk de problemen kunnen oplossen.

Blij om te horen dat u tot zover tevreden bent over de hulp die alsnog aan u is geboden.

Leon
Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Quit