Klacht: na 1 week kan ik nog steeds geen gebruik maken van diensten van simpel!

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb begin juni een sim-only abonnement afgesloten bij Simpel met nummerbehoud.Deze zou op 4 juli overgezet gaan worden.Inmiddels ben ik met mijn oude mobiel afgemeld bij Telfort en volgens de site zou ik 24uur niet bereikbaar zijn.Ik ben nu een week verder en ik heb nog steeds geen telefoon! Om iemand aan de lijn te krijgen bij de klantenservice moet je je 10 minuten lang door een keuze menu heen worstelen.Steeds word gezegd er zit een storing in het systeem, ze zijn er mee bezig. Maar er gebeurt helemaal niets! OJa en ik moet elke dag mn telefoon aan en uit zetten. Hoe dan ook het werkt niet en ik ben het spugzat. Word er als klant niet serieus genomen. Word niet normaal te woord gestaan. Dit moet opgelost worden.

heel "simpel"gewoon zorgen dat ik kan gaan bellen! Zorg er gewoon voor dat mijn simkaart gaat werken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pechvogel42