Klacht: Na 1 onaangekondigde poging tot aflevering, ophalen bij pick up point

op 13 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 onaangekondigde poging tot aflevering, wordt pakje direct naar pick up point gebracht :-0

Weet de betalende klant dit eigenlijk wel? En wat zijn de contractafspraken?

Ik kan me voorstellen dat de bezorger in de zomervakantie geneigd is te denken dat je op vakantie bent en dus ook de volgende dag niet thuis; maar a) niet iedereen is op vakantie in de zomermaanden en b) dit is me al eerder gebeurd met UPS.

Erg onplezierig! Ik moet me er voor naar de andere kant van het dorp haasten om ’t op te halen!

Gewenste Oplossing:

Minimaal 2 pogingen tot aflevering aan huisadres
Dan wel online aflevermoment kunnen kiezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Kuus