Klacht: Na 1 onaangekondigde poging tot aflevering, ophalen bij pick up point

op 13 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 1 onaangekondigde poging tot aflevering, wordt pakje direct naar pick up point gebracht :-0

Weet de betalende klant dit eigenlijk wel? En wat zijn de contractafspraken?

Ik kan me voorstellen dat de bezorger in de zomervakantie geneigd is te denken dat je op vakantie bent en dus ook de volgende dag niet thuis; maar a) niet iedereen is op vakantie in de zomermaanden en b) dit is me al eerder gebeurd met UPS.

Erg onplezierig! Ik moet me er voor naar de andere kant van het dorp haasten om ’t op te halen!

Minimaal 2 pogingen tot aflevering aan huisadres
Dan wel online aflevermoment kunnen kiezen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 13:08 geantwoord