Klacht: Geen betaling van declaraties

op 12 mei 2014 over mysteryshoppen.nl in de categorie Marketingbedrijven

In 2013 ben ik in oktober en in november aan de slag gegaan met een aantal onderzoeken voor mysteryshoppen.nl. De uitbetalingen zouden volgen na 6 tot 8 weken. Tot op heden, ruim 6 maanden verder is er nog steeds geen geld ontvangen. Er zijn talloze telefoontjes en mails geweest met de vraag wanneer het geld verwacht kon worden, er is veel beloofd door mysteryshoppen.nl, maar geen belofte worden gehouden. Telkens weer zegt men: ” de betalingen komen zo snel als mogelijk, maar we weten niet precies wanneer.” Sinds vorige week worden ook de ingediende declaraties ter discussie gesteld om zo onder betalingen uit te komen.

Als alle openstaande onderzoeken betaald zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mysteryshoppen.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mysteryshoppen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marry1974

5 jaren geleden - Ik heb zowaar vorige week na nog wat heen en weer gemail mijn declaraties ontvangen. Wat mij betreft kan deze klacht gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Marry1974